O projekte Malé Rusko - rozdelenie Ukrajiny nie je ďaleko. Labutie jazero

Šéf samozvanej DPR Alexander Zacharčenko oznámil vznik nového štátu - Malého Ruska. Mal by byť usadený v hraniciach Ukrajiny, s výnimkou Krymu. Za hlavné mesto bol zvolený Doneck a Kyjev sa stane historickým a kultúrnym centrom krajiny.


Vytvorenie malého Ruska je možné len s medzinárodnou podporou, uviedol šéf samozvaného DĽR Alexander Zacharčenko: „Všetkým obyvateľom bývalej Ukrajiny ponúkame východisko z vojny obnovením krajiny. Toto je pokojné východisko. Môže sa uskutočniť iba za niekoľkých podmienok. Po prvé, musia nás podporiť samotní obyvatelia bývalej Ukrajiny. Po druhé, tento východ bude možný, iba ak medzinárodná komunita, tá jeho časť, ktorá je zapojená do nášho konfliktu, podporí našu myšlienku a bude pôsobiť ako mediátor. Toto je ponuka spoločnosti Donbass pre obyvateľov bývalej Ukrajiny, ako aj pre politikov v Európe a Spojených štátoch amerických. Chcem povedať, že toto je náš prvý a posledný návrh podporený nielen našimi ozbrojenými silami, ale aj vôľou zvíťaziť. ““

Alexander Zacharčenko tiež oznámil, že predstavitelia „bývalých regiónov Ukrajiny“ pracujú na projekte Malé Rusko. Ktoré - nespresnil. Samozvaná Luhanská ľudová republika už poprela svoju účasť na diskusii o pláne.

Na samotnom Donbase pochybujú o uskutočniteľnosti vytvorenia Malého Ruska. Aj keď sa všetky strany dohodnú, realizácia plánu sa pre právne problémy oneskorí, tvrdí bývalý šéf takzvanej Najvyššej rady DPR Boris Litvinov: „Vyhlásenie Alexandra Vladimiroviča je stále deklaratívne. Máme ústavu DPR, ktorá hovorí: zmeny územnej a štátnej štruktúry si vyžadujú parlamentnú diskusiu. Teraz je na dovolenke. Zástupca zboru o tejto otázke nerokoval. Alexander Vladimirovič navrhuje napríklad ustanoviť výnimočný stav na tri roky, počas ktorých sa voľby nekonajú. A naše právomoci hlavy štátu vypršia o rok “.

Prezident Ukrajiny Petro Porošenko už oznámil, že Ukrajina obnoví svoju suverenitu na Donbase a Kryme.

Povedal Igor Strelkov v rozhovore pre Kommersant FM.

Myšlienka vytvorenia Malého Ruska je pokusom ovplyvniť vykonávanie minských dohôd a proces mierových rokovaní, tvrdí kyjevský politológ Aleksey Kurpas: „Krok Zacharčenka je úplne jasný: Malé Rusko je druhým pokusom o vytvorenie Federálny štát. Ak sa tak stane, všetky predchádzajúce dohody budú musieť byť revidované. Toto plytvanie časom bude hrať do kariet Rusku, pretože teraz je v procese vyjednávania výhoda na strane Francúzska, Nemecka a USA. ““

Podľa predstaviteľov DPR bude Malé Rusko federatívnym štátom so širokou autonómiou, jeho vytvorením sa bude zaoberať ústavné zhromaždenie, ktoré bude pozostávať zo zástupcov všetkých regiónov Ukrajiny.

Šéf DPR oznámil vznik Malého Ruska - federálneho štátu, ktorého súčasťou bude 19 regiónov Ukrajiny. Neskôr sa ukázalo, že LPR sa neplánuje stať jeho súčasťou a Zacharčenko o iniciatíve s Kremľom nerokoval.

Obyvatelia Donecka (Foto: Reuters)

Projekt „Novorossija“

Po udalostiach na Ukrajine v rokoch 2013 - 2014 boli na časti územia Doneckej a Luganskej oblasti vyhlásené Donecká a Luganská ľudová republika. V máji 2014 sa tam konali neoficiálne referendá. Potom, čo podľa organizátorov vznikla väčšina tých, ktorí hlasovali za nezávislosť republík od Kyjeva, boli utvorené riadiace orgány DPR a LPR.

Generálna prokuratúra Ukrajiny uznala DPR a LPR ako teroristické organizácie.

24. mája 2014, deň pred prezidentskými voľbami na Ukrajine, v Donecku predseda vlády DĽR Aleksandr Borodai a predseda ľudovej rady LPR Aleksey Karjakin podpísali dokument o zjednotení ako súčasť „štátu Novorossija“.

Podľa dokumentu si samozvané republiky zachovali samostatnosť.

Historicky bola Novorossia pomenovaná pre územia regiónu severného Čierneho mora, ktoré boli pripojené k Ruskej ríši v dôsledku rusko-tureckých vojen v druhej polovici 18. storočia. Po revolúcii sa krajiny Novorossia rozdelili medzi sformovanú Ukrajinskú SSR a Ruskú SFSR.

Na kongrese v Donecku vznikol Jednotný národný front, ktorý mal pôsobiť na juhovýchode Ukrajiny a združovať stúpencov federalizácie.

„Vyhlásenie predpokladá, že DPR a LPR ako nezávislé štáty vytvárajú spojenectvo na základe tohto spoločného vyhlásenia. Ústava Únie ľudových republík sa plánuje prijať tri mesiace po prijatí ústav Doneckej ľudovej republiky a Luganskej ľudovej republiky. Únia ľudových republík je pripravená zvážiť návrhy na vstup do medzinárodných odborov, odborov a združení. ““

Záujmy Novorossie v únii malo zastupovať politické hnutie „Novorossija“. Bolo oznámené, že účelom únie je spolupráca v hospodárskej, vojenskej a ďalších sférach.

"Nepoznávame prezidenta a parlament Ukrajiny." Donecká a Luhanská ľudová republika sú nezávislé štáty. Toto je moja pozícia. Preto uznáme vládu a zvoleného prezidenta iba z pozície, ak sú pripravení uznať nezávislosť donbaských republík. A po druhé, musia okamžite stiahnuť svoje jednotky z hraníc našich ľudových republík a zastaviť akékoľvek nepriateľské akcie. ““

Vedúci ľudových milícií Donbasu Pavel Gubarev na svojej facebookovej stránke

Oleg Tsarev bol zvolený za predsedu parlamentu Únie ľudových republík. Únia získala vlastnú ústavu, v ktorej znení bola CHR vyhlásená za „demokratický, konfederačný a právny štát, kde sú práva občanov uznávané a chránené“.

Rusko o Novorossii

Územie juhovýchodnej Ukrajiny dostalo pomenovanie Novorossija počas priamej línie Vladimíra Putina. "Ďalšia vec je stred, východ, juhovýchod Ukrajiny." Tiež som práve hovoril o tomto, o Novorossii, ktorá má samozrejme korene v ruskom štáte, a sú to ľudia s trochu inou mentalitou, “komentoval situáciu na Ukrajine prezident.

Pojem „Novorossia“ vo vzťahu k územiam DPR a LPR zaznel v správe ruského ministerstva zahraničia z 25. septembra 2014 o stretnutí ministra zahraničia Sergeja Lavrova s \u200b\u200bamerickým ministrom zahraničných vecí Johnom Kerrym deň predtým. „O situácii na Ukrajine sa diskutovalo v kontexte pokračujúceho úsilia o zabezpečenie stabilného prímeria na juhovýchode krajiny a nadviazania priameho dialógu medzi orgánmi v Kyjeve a vedením Novorossia v súvislosti s ich implementáciou minských dohôd o základom mierových iniciatív ruského prezidenta VV Putin, “píše sa v dokumente.

Na konci roka 2014 uskutočnilo stredisko Levada prieskum „Čo je to Novorossija?“ 46% Rusov odpovedalo, že ide o historicky formovaný región na juhu Ruska, 25% - že toto je historický pojem, ktorý dnes nič neznamená, 8% považuje Novorossiu za „mýtus vynájdený teraz v Moskve“ a ďalších 21 % respondentov považovalo za ťažké odpovedať.

31. mája bola schválená oficiálna vlajka Novorossie - šarlátová obdĺžniková tkanina s azúrovým krížom svätého Ondreja so strieborným okrajom - upravená vlajka ruskej flotily. 1. júna bol vyvesený pred budovou doneckej regionálnej správy.


Foto: Nikolay Muravyov / TASS

Projekt Novorossiya sa mal vzťahovať na deväť regiónov Ukrajiny: Charkov, Dnepropetrovsk, Doneck, Lugansk, Záporožie, Cherson, Nikolajev, Odesa. Podľa šéfa Gubareva sa oddeľovanie regiónov plánovalo uskutočniť prostredníctvom referenda. Napriek svojim územným nárokom v skutočnosti vedenie Novorossia od okamihu vyhlásenia kontrolovalo iba časť Luhanských a Doneckých oblastí.

18. mája 2015 v rozhovore pre noviny Vechernyaya Makeyevka oznámil minister zahraničných vecí DĽR Alexander Kofman dokončenie projektu Novorossija. Vysvetlil to neochotou niektorých regiónov zjednotiť sa.

„Pokiaľ ide o projekt Novorossija ... vzhľadom na to, že k populárnej explózii došlo skôr, ako sme plánovali, pretože sme nedokázali udržať populáciu na zhromaždeniach, naši podporovatelia v iných regiónoch - v Odeskej Charkove, tiež vzrástli skôr, ako sa očakávalo . Výsledkom bolo, že viac ako 40 našich mužov zomrelo v Odese, mnoho aktivistov bolo uväznených v Charkove a republikám, ktoré mali byť v týchto regiónoch vytvorené, sťali hlavu. Preto je projekt Novorossia na chvíľu uzavretý - kým vo všetkých týchto regiónoch nevyrastie nová politická elita schopná viesť hnutie. Nemáme právo vnucovať svoj názor Charkovu, Záporoží a Odesy. ““

Predseda novorossského parlamentu Oleg Tsarev spresnil, že projekt bol zmrazený z dôvodu, že vytvorenie Novorossie porušuje minské dohody podpísané vedením DPR a LPR s Ukrajinou. Zároveň dodal, že v projekte by sa dalo pokračovať „ak Kyjev poruší ohlásené prímerie, ak dôjde k eskalácii nepriateľských akcií“.

Malý Rusko projekt

18. júla 2017 šéf DPR Alexander Zacharčenko o vytvorení Malého Ruska s hlavným mestom v Donecku.

"Všetci sme sa tu zhromaždili, aby sme hovorili o budúcnosti." Navrhujeme plán reintegrácie krajiny prostredníctvom zákona a ústavy. Musíme vybudovať novú krajinu, kde sa nezabúda na koncepty svedomia a cti. Občanom Ukrajiny ponúkame mierové východisko z tejto zložitej situácie bez vojny. Toto je náš posledný návrh nielen pre Ukrajincov, ale aj pre všetky krajiny, ktoré podporili občiansku vojnu na Donbase. Som presvedčený, že urobíme všetko možné aj nemožné. ““

Územie

Podľa Zacharčenka bude súčasťou Malého Ruska 19 regiónov bývalej Ukrajiny (okrem Krymu). Územie vyhláseného nového štátu môže mať zhruba 577-tisíc metrov štvorcových. km.

Teraz je plocha jednotlivých okresov Doneckej a Luganskej oblasti so špeciálnym postupom pre samosprávu viac ako 15 tisíc metrov štvorcových. km - asi tretina z celkovej oblasti Doneckej a Luganskej oblasti. V zozname osád pod kontrolou separatistov na Donbase je okrem Donecka a Luganska aj 22 miest regionálneho významu. Vo februári 2017 šéf DĽR Alexander Zacharčenko podpísal dekrét, ktorým sa ustanovuje štatút štátnej hranice pre kontaktnú líniu DĽR a Ukrajiny. Kontaktná čiara je definovaná ako podmienečné vymedzenie hranice medzi územím, kde sa osady nachádzajú pod kontrolou štátnej moci Ukrajiny, a územím pod kontrolou štátnych orgánov neuznaného DPR.

Vlajka

Zacharčenko pomenoval vlajku Bohdana Chmelnického ako vlajku vyhláseného štátu.

Stavať

Malé Rusko bolo vyhlásené za federálny štát so širokou regionálnou autonómiou. Ústredné orgány zodpovedajú za federálny rozpočet, armádu, špeciálne služby, clá, centrálnu banku, daňovú políciu, situáciu v oblasti životného prostredia, ako aj základné štandardy vzdelávania a medicíny. Zacharčenko poznamenal, že s cieľom prijať novú ústavu na celom území vyhláseného štátu sa navrhuje zaviesť výnimočný stav až na tri roky.

Zásady a ciele

Pri príprave ústavy sa navrhuje vychádzať z princípu vojenskej neutrality, tradičných hodnôt, „ktoré vychádzajú z pravoslávneho obrazu sveta“, z rovnosti tradičných náboženstiev.

Zásadne sa tiež navrhuje odmietnutie zvýšiť dôchodkový vek, zmrazenie a možné zníženie taríf za služby. Ak EÚ súhlasí, navrhuje sa zachovať bezvízový režim zavedený v roku 2017.

Ekonomika

Malé Rusko, ako ho navrhli tvorcovia ústavného zákona, by sa malo stať ekonomickým „mostom“ medzi „východom a západom, severom a juhom“, pokračovať v účasti v SNŠ, vydať sa smerom k vstupu do štátu únie v Rusku a Bielorusku, a tiež spolupracovať s EAEU. Plánuje sa vytvorenie štátnych koncernov v kľúčových odvetviach.

Malo ruská provincia vznikla ako súčasť Ruskej ríše v roku 1764 po likvidácii hetmanátu. V rokoch 1765-1773 bolo správnym strediskom provincie mesto Glukhov, potom sa stredisko nakrátko presťahovalo do Kozeletov a v roku 1775 do Kyjeva. Avšak už na jeseň 1781 sa malo ruská provincia rozdelila na guvernéra Novgorod-Seversk, Černigov a Kyjev.

V roku 1796 bola obnovená Malo ruská provincia, ktorá tentoraz zahŕňala nielen územie troch guvernérov, ale aj okrajové časti Poltavy a Kremenčugu. V rovnakom čase bol Kyjev stiahnutý z provincie a Černigov zaujal miesto provinčného centra.

V roku 1802 sa malo ruská provincia rozdelila na provincie Černigov a Poltava, ktoré boli súčasťou malo ruskej všeobecnej vlády, ku ktorej bola neskôr pripojená Charkovská provincia. Do roku 1837 bola rezidenciou generálneho guvernéra Poltava a od roku 1837 do zrušenia generálneho guvernéra v roku 1856 - Charkov.

Po roku 1856 sa názov „Malé Rusko“ až do roku 1917 čiastočne oficiálne používal na spoločné označenie provincií Volyn, Kyjev, Podolsk, Charkov, Poltava a Černigov.

Napriek tomu, že v správe na portáli „Správy Doneckej republiky“ sa uvádzalo, že orgány DĽR a LPR prijali rozhodnutie o vytvorení Malého Ruska spoločne, LPR svoju účasť na projekte poprela. Predseda ľudovej rady LPR Vladimir Degtyarenko uviedol, že úrady samozvanej republiky sa na podpísaní dokumentu nezúčastnili. Okrem toho dodal, že vytvorenie Malého Ruska nepovažuje za účelné.

Prezident Ukrajiny Petro Porošenko v komentári k Zacharčenkovej iniciatíve uviedol, že Malé Rusko bude čeliť rovnakému osudu ako projekt vytvorenia Novorossie. Na jeho stránke na Twitteri sa objavila nahrávka jeho prejavu, v ktorej hovorí o túžbe Ruska rozdeliť Ukrajinu na polovicu pomocou projektu Novorossija.

„Tento projekt je úplne uzavretý. Nová armáda Ukrajiny zastavila ruskú agresiu. Keď som bol zvolený za prezidenta, celý Donbass bol okupovaný Ruskom. Oslobodili sme dve tretiny územia Donbassu, vrátane Severodoneck, Lisichansk, Kramatorsk, Slavjansk, Mariupol a mnohých ďalších miest. Zničili sme ruský sen o Novorossii, “vyhlásil Porošenko.

Labutie jazero

"Sme lepšie informovaní."
tímy poradcov
Prezident! “

"Naše pripomienky sú viac."
zmysluplné ako
vypracované správy
Premiéra
asistenti. “

    1. Poď dnu! zabudol si heslo?
      prihlásiť sa
      • Vydanie 19. 7. 2017
      • Ukrajinský politológ Michail Pogrebinskij o vyhlásení Malého Ruska:
        „Vyhlásenie Malého Ruska znamená zvýšenie sadzieb a upevnenie pozície“ ...
        Vyhlásenie Malého Ruska podľa Pogrebinského ešte nie je definitívnym rozhodnutím, ale dôkazom sprísnenia postavenia predstaviteľov Donbasu, ako aj pokusom „zdvihnúť stávky“ a dať niekoľko signálov naraz.
        Jedna z nich je adresovaná Kyjevu, ktorý už „prekročil všetky červené hranice“ rôznymi zákonmi o reintegrácii a porušovaní minských dohôd. Zástupcovia DPR priamo hovoria, že súčasná ukrajinská vláda je nelegitímna, čo znamená, že je nezmysel viesť s ňou ďalšie rokovania. Kyjevská elita „so všetkými druhmi Porošenka, Turčynova a Jaceňjuka“ je jednoducho vyňatá z právnej oblasti, vysvetlil politický stratég v rozhovore pre noviny „Vzglyad“.
        Ďalší signál možno vyslať do Spojených štátov, ktoré v súčasnosti ukazujú tvrdohlavosť v situácii okolo diplomatického majetku Ruskej federácie. Tu Pogrebinskij vidí úlohu Moskvy, ktorá tým dáva jasne najavo, že v prípade odmietnutia zrušiť zatknutie nebude brániť kolapsu Ukrajiny.
        Politológ tiež poznamenal, že DPR formálne neporuší ani minské dohody, ktoré predpokladajú integritu nezávislých. Zástupcovia Donbasu nenavrhujú rozdelenie krajiny, ale chcú z nej urobiť Malé Rusko - nový štát, v ktorom nebude miesto pre „banderovcov“ a korupciu.

        Takže konečne sa konečne splnilo to, čo očakávali toľko v Rusku a na Ukrajine. Bola navrhnutá nová konštruktívna myšlienka riešenia ukrajinskej krízy, ktorá je v súčasnom formáte dlhodobo zablokovaná.
        A príznačne to nenavrhla „vrecková“ opozícia v Kyjeve a nie hlúpa ukrajinská emigrácia v Moskve, ale človek, ktorý na Donbase a na celom juhovýchode USA zosobňuje boj za myšlienky spravodlivosti a mieru. Alexander Zacharčenko.

        „Veríme, že stav Ukrajiny v podobe, v akej bol, nie je možné obnoviť. My, predstavitelia regiónov bývalej Ukrajiny, s výnimkou Krymu, deklarujeme vznik nového štátu, ktorý je nástupcom Ukrajiny, “povedal novinárom šéf DĽR Alexander Zacharčenko.
        Mesto Doneck sa podľa neho teraz stáva hlavným mestom Malého Ruska a mesto Kyjev zostáva historickým a kultúrnym centrom bez štatútu hlavného mesta.
        Málokto by namietal, že Zacharčenko by sa odvážil vysloviť také odvážne, ba až revolučné vyhlásenia bez súhlasu Moskvy. To znamená, že Kremeľ tieto myšlienky schválil - a s najväčšou pravdepodobnosťou ich aj vygeneroval.
        Zlý signál pre súčasné kyjevské kriminálne orgány - odteraz sa Rusko začne postupne spoliehať nielen (a nie až tak veľmi) na dávno prehnité minské dohody, ale aj na koncepciu budovania novej Ukrajiny - Malého Ruska.
        A nie vo formáte besnej banderovskej rusofóbnej Ukrajiny, ale vo formáte priateľského štátu s Ruskom (a zvyškom jeho susedov). To zdôraznil sám Zacharčenko.

        "Súhlasíme s tým, že nový štát sa bude volať Malé Rusko, pretože samotný názov" Ukrajina "sa zdiskreditoval," dodal šéf DPR.
        Myšlienka „Ukrajina nie je Rusko“, ktorú presadzuje Kučma a ktorú skôr Dontsov vyjadril vo svojom „integrálnom nacionalizme“, viedla k občianskej vojne, strate území a rastúcej rozkolísanosti štátu a spoločnosti.
        väčšina ukrajinských politikov, ktorí utiekli do Ruska, ktorí sa odvážia označiť za „politických emigrantov“, sa neodvážila otvorene vysloviť tézu: Ukrajina mimo ruského sveta nie je životaschopná! Iba v úzkom spojenectve s Ruskom (alebo ako jeho súčasť) môže Ukrajina - Malé Rusko žiť v mieri a rozvíjať sa. Európa celkovo tieto krajiny nepotrebuje a EÚ nikdy neuzná Ukrajincov za rovnocenných a neprijme ich.
        O čom sú presvedčení dnešní Ukrajinci každý deň. V krajine, ktorá sa rýchlo mení na Ruiny a hrozí, že nasaje túto smrteľnú vírivku a časť svojich susedov v Európe.
        Na rozdiel od bláznivých iniciatív Porošenka a jeho okolia, ktoré ničia krajinu a vedú k ochudobneniu a vyhynutiu obyvateľstva, šéf DPR (dúfam, že čoskoro - a celého Malého Ruska) navrhne skutočné opatrenia, ako sa dostať von vývrtky, do ktorej Ukrajina padla po Majdane.
        „Vzhľadom na zamedzenie chaosu navrhujeme zaviesť výnimočný stav na tri roky, počas tohto obdobia sú zakázané činnosti akýchkoľvek strán a súčasne vyšetrovanie zločinov v Odese za účasti medzinárodného spoločenstva, Majdan a Donbass začínajú. Toto rozhodnutie dozrelo už dávno, ale všetko má svoj čas a dnes ponúkame možnosť, ktorá zastaví vojnu, “uviedol Zacharčenko.
        Účinnosť a uskutočniteľnosť týchto opatrení ešte musíme posúdiť, ale Oleksandr Zacharčenko uviedol, že už prebiehajú konzultácie s radovými občanmi, ako aj so zástupcami vlády a podnikmi v rôznych oblastiach Ukrajiny.
        Ale osobne som si istý, že myšlienka Malého Ruska má byť! pretože Ukrajina a jej súčasná ideológia sa úplne vyčerpali a predstavujú hrozbu pre Európu a Rusko a pre ich vlastných občanov.
        Zacharčenko zdieľa tento pohľad na vec.

        Takže prvé emócie utíchli, boli vyjadrené názory, je čas to vyriešiť. A prečo Rusko vlastne potrebuje projekt Malé Rusko?

        V skutočnosti nie je v myšlienke Malého Ruska nič zásadne nové. Môže sa to považovať za ďalšiu etapu vo vývoji projektu Novorossija, ktorý bol odložený v roku 2014. Ale prečo práve dnes? A za akým účelom si ho Moskva pamätala?
        V skutočnosti nejde o nič zásadne nové v logike. Možno sa geografia trochu zväčšila. Teraz hovoríme o celej Ukrajine, ktorá musí byť oslobodená, spoliehajúc sa na zdroje Donbasu a Ruska. Ale od koho a kedy? Naozaj od Porošenkovho režimu, ktorého legitimitu Rusko uznalo na jar 2014?

        Nie. Všetko je zároveň oveľa komplikovanejšie a jednoduchšie. Na boj proti Porošenkovmu režimu nevzniká projekt Malé Rusko, ktorý dnes Moskve celkom vyhovuje. Ale z rovnakého dôvodu to Washingtonu v jeho súčasnej podobe nevyhovuje, a keďže má stále každú príležitosť ho zničiť, je pravdepodobné, že bude zanedbané, je pravdepodobné, že dôjde k takémuto vývoju situácie.
        Čo by malo urobiť Rusko, ak by USA po úplnom pochopení situácie a uvedomení si, že Porošenkov režim povedie v dohľadnej budúcnosti k zničeniu projektu „Ukrajina nie je Rusko“, a globálne porušia svoje plány, pokúsia sa ho zničiť a priviesť k moci priamych nacistov?

        Presne z tohto dôvodu vzniká projekt Malé Rusko. Vzhľadom na tento vývoj udalostí Moskva okamžite uznáva túto vládu, ktorá by do tej doby mala (pokiaľ je to možné, čo ešte nie je zrejmé) vypracovať program založený na novej myšlienke (opätovné zhromaždenie Ukrajiny na nových princípoch, ktoré už bolo oznámené). ). V takom prípade sa na Ukrajine opäť rozhorí vojna a potom ani potom nikto nezastaví zbor až do Ľvova, ktorého sa zmocnia buď oni, alebo Poliaci. V žiadnom prípade nikto neopustí protiruské tesnenie.
        Mimochodom, do tejto doby budú mať PMC v Sýrii slobodu (súkromné \u200b\u200bvojenské spoločnosti (PMC; anglická súkromná vojenská spoločnosť), o ktorej všetci radšej mlčia v médiách (ale existujú, aj keď sa im hovorí inak) a môžu sa formovať chrbtica pre vytvorenie ďalších dvoch zborov. Vnútorné spory na Ukrajine súčasne spôsobia kvasenie vo vnútri armády rozdelenej junty a ešte sa uvidí, ako sa to všetko skončí, ak na jej území budú dve nelegitímne vlády.

        Žiadaný bude aj projekt Malé Rusko, ak pri legitímnom prenose moci po Porošenkovi nový prezident akosi nevyhovuje Washingtonu a bude sa riadiť scenárom tretieho Majdanu. Pravdepodobne v tomto prípade Moskva neuzná legitimitu nového puču a bude radšej oficiálne spolupracovať s Doneckom, najmä preto, že do tejto chvíle bude plne pripravená na návrat na Ukrajinu.
        Všeobecne je projekt Malorossiya, podobne ako predchádzajúci projekt Novorossija, alternatívou k Minsku.
        Ak USA nesúhlasia s jej implementáciou a pokúsia sa o eskaláciu na Ukrajine, nový projekt umožní Moskve tieto plány zničiť a zbaví Washington možnosti narušiť jeho hru.

        Zjednotenie dvoch „ľudových republík“ umožní operátorom projektu vykonávať personálne rotácie vo vedení donbaských republík, zbaviť sa už nerelevantných postáv a dostať do popredia nové postavy.

        Narodeniny Athanor 812

        Prostakov Ivan 07-19-2017 07:15:20 Prostakov Ivan 07-19-2017 07:15:20

        Potroshenko, Turchinova a spol. - na stĺpoch ciest Ukro-Appieva)))). Aj keď to nie je ľahké! Pamätám si Rosenbauma: Dve guľky medzi očami k nemu, počas nix v Krymu- fackovaný modrooký chlapec)))) !. Eh, ma, sakra geopolitika.))))

        Ivan Starikov 19-07-2017 07:52:18 v reakcii na: Ivan Starikov 19.7.2017 07:52:18

        "Potroshenko, Turchinova a co - na stĺpoch .."

        Pravdepodobne ...
        Ale Serdyukov ... Vasilyeva ... Zakharchenko (miestny ... od ktorého boli peniaze zhabané) a ďalší „hrdinovia práce“? Kde sú? Alebo pre nich neexistujú stĺpy?

        Ivan Starikov 07-19-2017 07:53:30 v reakcii na: Ivan Starikov 07-19-2017 07:53:30

        Prokremeľský ... to je to isté ...
        A čo tie „kremeľské“?

        Ivan Starikov 19-07-2017 07:54:52 v reakcii na: Ivan Starikov 19.7.2017 07:54:52

        „Trump je zviazaný rukami a nohami Kongresom a obžalobou.“
        - vyronila slzu ... pre Trumpa ... obžaloba ... rúhanie ... vážna vec ...

        Gróf Svinin 07-19-2017 08:04:23 v reakcii na: Gróf Svinin 19.7.2017 08:04:23

        Aký krvilačný tyran! Zavesiť na tyče? Toto je STREDOVEKÁ krutosť. V Číne už prestali strieľať. Úradníci sú uväznení na 12 rokov.

        Ivan Starikov 19.7.2017 08:05:01 v reakcii na: Ivan Starikov 19.7.2017 08:05:01

        „Ak budú podmienky, potom sa ukrajinská mládež aj ukrajinská spoločnosť vyliečia z misantropickej (a akej inej rusofóbie?) Ideológie.“

        Pokiaľ ide o „Ukrajinu“ - všetko zjednodušujete ...
        Neexistuje žiadna zvláštna „rusofóbia“.
        Je to len tým, že „Ukrajinci“ veria, že práve v tomto „Novom Rusku - Malom Rusku“ sú niektorí „separatisti“, z ktorých 80 percent sú občania Ruskej federácie .... „dovolenkári“, „včera vyhodení“ a „ stratené "... a osobné zbrane a ťažké zbrane a obrnené vozidlá a strelivo a vykurovací olej a poľné kuchyne a komunikačné zariadenia a poľný výcvik a oveľa viac v nekonečnom množstve, zrazené spolu v ilegálnych ozbrojených skupinách a pôsobiace na území" Ukrajiny " ...

        V „zbore“ je nálada nejednoznačná ... Jedným zo silných „bodnutí do chrbta“, po ktorých sú korpmani stále zmätení, je uznanie legitimity ruskými orgánmi “. lepšia voľba Ukrajinský ľud “...

        Gróf Svinin 19-07-2017 08:08:04 v reakcii na: Gróf Svinin 19.7.2017 08:08:04

        V „zbore“ je nálada nejednoznačná ... Jedným zo silných „bodnutí do chrbta“, po ktorých sú korpmani stále zmätení, je uznanie legitimity „najlepšej voľby ukrajinskej“ ruskými orgánmi. ľudia "... \u003e\u003e\u003e\u003e\u003e

        "Storočná existencia feudálnej spoločnosti zanechala v srdciach Číňanov hlbokú stopu v súvislosti s ich myšlienkou výlučných právomocí. Výsledky prieskumu ľudového fóra v roku 2012 ukazujú, že 50% respondentov jasne chápe nespravodlivosť osobitných privilégií, ale zároveň by sami neodmietli ich použitie. ““ (od)

        Kraskopult 19.7.2017 08:32:11 v reakcii na: Kraskopult 07-19-2017 08:32:11

        Spravidla v Číne údaje o aplikácii trest smrti - existuje štátne tajomstvo a nech už hovoria čokoľvek, nie je to úplne pravda. A skutočnosť, že popravy neboli takmer žiadne - áno - prešli na injekcie. Niekde v horách stále strieľajú, ale pozdĺž východného pobrežia používajú ihlu.

        atanor812 19.7.2017 08:40:45 atanor812 19.7.2017 08:40:45

        Trumpets sa chystá vymenovať bývalého veľvyslanca v Číne Johna Huntsmana, mormóna (\u003d polygamista, libertín, sektár) a miliardára podľa dedičstva za nového veľvyslanca USA v Rusku.

        Huntsman bol po svojej účasti na „jazmínovej revolúcii“ nútený opustiť post veľvyslanca v Číne so škandálom

        Vova Second 19. 7. 2017 08:41:19 Vova Second 19. 7. 2017 08:41:19

        Leckmich napísal 17-07-2017: „Všetko je tu v poriadku, ale bez vás, Rusi! Teda bez vašich politikov! Ty si posral Ukrajinu! Nevráti sa do sféry ruských záujmov.
        Krajina je prozápadná a šesť mesiacov dochádza k viditeľným zmenám k lepšiemu - našim smerom.
        Urobte si doma poriadok a až potom naučte susedov žiť! A na požiadanie pomôžte. na webe môžete uzavrieť tému „Ukrajina“. Krajina nie je vaša.
        Ale keď si chcete spomenúť „Odkiaľ išla ruská zem“ - potom pôjdete do Kyjeva - tam je vytesaný do kameňa. Kameň je už starý mnoho rokov ... “.
        Všetko vás však svrbí, nechcete tému uzatvárať.
        Potom sa trochu pobavím. Zakhar Prilepin o svojom známom, ktorý podniká na Ukrajine, píše: „Takže cestujem do Kyjeva už tri roky a naťahujem zvyšné oblasti podnikania. Sadám si k taxikárovi, hovorím - Dobrý deň. Odpovedá - Je to z Moskvy, Moskal? Sedí, na chvíľu mlčí a potom hovorí: - Kedy príde Putin? Už ma to unavuje. Najprv jeden, potom druhý, potom to povedal piaty. A päť taxikárov, dvaja manažéri a štyria školníci sú už štatistikami. A pred tromi rokmi tam sedeli všetci obyvatelia Kyjeva s takými tvárami: roztrhneme vás, rozsekáme na kúsky. Ľudia sa postupne reštartujú a čas pracuje pre nás. ““ Komu teda uveriť - Prilepinov známy, alebo pán leckmich? Alebo sa nechce reštartovať. Kto je to vo všeobecnosti?

        Kraskopult 19.7.2017 08:49:02 v reakcii na: Kraskopult 19.7.2017 08:49:02

        \u003e Napísal rovnaký leckmich
        \u003e Potom sa tiež trochu pobavím

        Môj sused má 80 rokov a hovorí, že dvakrát denne môže ...
        - A ty tiež hovoríš.

        atanor812 19-07-2017 08:52:28 v reakcii na: atanor812 07-19-2017 08:52:28

        V Domodedove si sadnite vedľa ľavého taxikára a jednoducho zdvihnite ruku. Povie ti niečo iné. A potom oznámi 50 kusov na cestu do centra Moskvy.

        No v Kyjeve asi taká dobre fungujúca taxislužba neexistuje. Alebo známy podlepín je nemotorná hlúposť. Mimochodom, koho priatelia pána podnikajú na Ukrajine, nevysvetlil? Navyše v Kyjeve v banderovskom brlohu.
        Pán podlepin pracuje so svojimi vyhláseniami o peniaze, ale pán leckmich, nech je to ktokoľvek, nie.

        Ivan Prostakov 19.7.2017 17:20:28 v reakcii na: Prostakov Ivan 19.7.2017 09:20:28

        Prilepin pracuje pre peniaze (c), vynikajúco si to všimol presne!)) Funguje Leddchik pre chtoli alebo pre bozky do zadku? Nechápem, čo za vás môže Prilepin, Vladyka!?))).

        Naum Kaufman 07-19-2017 09:30:15 Naum Kaufman 07-19-2017 09:30:15

        Tu diskutujete o Malom Rusku. Zabezpečuje ústava tohto malého Ruska rozvoj demokracie?

        Naum Kaufman 07-19-2017 09:30:45 Naum Kaufman 07-19-2017 09:30:45

        Tento Zacharčenko nepovedal ani slovo o demokracii!

        Kraskopult 19.7.2017 17:45:37 v reakcii na: Kraskopult 19.7.2017 09:45:37

        Ťažko. Bolo oznámené, že štátnym náboženstvom je pravoslávie. Čo je to za demokraciu? Ale neboj sa. To je všetko provokácia. Politika.

        Piyavkin 19.7.2017 17:46:14 v reakcii na: Piyavkin 19.7.2017 09:46:14

        Zapojte svoju demokraciu do svojej radosti

        Bzdulin 19.7.2017 09:50:19 Bzdulin 19.7.2017 2017:50:19

        Vladimir Putin podpísal zákon o zbavení výhod pre príslušníkov armády, ktorí nedokázali obstáť v drogovej skúške a boli prepustení

        V Afganistane takmer každý fajčil pre ////
        a čo teraz?

        Bzdulin 19.7.2017 09:51:44 Bzdulin 19.7.2017 2017:51:44

        Tento „zákon“ napísali tí, ktorí necítili pušný prach
        choďte bojovať bez ...!

        Kraskopult 19.7.2017 10:19:00 v reakcii na: Kraskopult 19-07-2017 10:19:00

        V každom prípade sa vodka dávala vždy počas nepriateľských akcií. A v napoleonskej ére to bola všeobecne povinnosť. A nič.

        Vova druhá 07-19-2017 10:36:08 v reakcii na: Vova Second 19-07-2017 10:36:08

        Nastane zmena moci?

        Vova druhá 19-07-2017 10:41:41 v reakcii na: Vova Second 19-07-2017 10:41:41

        Myslím, že obaja pracujú pre peniaze. A trochu k nápadu

        Naum Kaufman 07-19-2017 11:18:10 Naum Kaufman 07-19-2017 11:18:10

        Obávam sa, že si ma tu nepochopil.

        mig29 19.7.2017 11:21:31 v reakcii na: mig29 07-19-2017 11:21:31

        Ide o to, odlíšiť naše od ostatných. Je hanebné okrádať „priateľov“, ale „cudzincov“ možno okradnúť bez štipky svedomia.
        Takže vždy ide o to, aby sme jedného alebo druhého okradli tak či onak - to je celá myšlienka.

        renikold-forte 07-19-2017 11:32:05 v reakcii na: renikold-forte 07-19-2017 11:32:05

        Iba okrádajú vlastných ľudí. Pretože sa nemá kto sťažovať a nemá kam utiecť.

        Vova druhá 19.7.2017 11:32:17 v reakcii na: Vova Second 19-07-2017 11:32:17

        Dobrý nápad

        Vova druhá 19-07-2017 11:32:44 v reakcii na: Vova Second 19-07-2017 11:32:44

        Ako inak ťa chápať?

        Vova druhá 19.7.2017 11:34:05 v reakcii na: Vova Second 19-07-2017 11:34:05

        Už Prilepin niekoho okradol?

        mig29 19-07-2017 11:45:58 v reakcii na: mig29 07-19-2017 11:45:58

        Myslím si, že pán bojovník-spisovateľ si myslí, že sa ho snažia okradnúť. Preto išiel bojovať s tými, ktorí myslia rovnako (napríklad Ivan Starikov si tiež myslí, že Rusi a Ukrajinci sú jeden národ, čo znamená, že tí, ktorí chcú tento ľud rozdeliť a už ho rozdelili, to robia) s cieľom tohto sa ľudia najskôr pohádajú sami so sebou, a potom, keď sú oslabení - okradnúť).
        Civilný spor nikdy nikoho neposilnil a vždy bol v prospech dobyvateľov.

        Vova druhá 19-07-2017 11:51:45 v reakcii na: Vova Second 19-07-2017 11:51:45

        Stále nerozumiem: je to z vášho pohľadu pozitívny hrdina, alebo negatívny? A hrdina?

        renikold-forte 19-07-2017 11:52:51 v reakcii na: renikold-forte 07-19-2017 11:52:51

        Podľa môjho názoru Prilepinova hrdosť vyskočila. Lev Tolstoj a Sevastopoľ, Lermontov a Kaukaz.

        mig29 07-19-2017 11:56:23 v reakcii na: mig29 07-19-2017 11:56:23

        Milý Naum. Opäť ide o vašu demokraciu. A demokracia nie je nápad. Je to iba jeden spôsob správy majetku. Demokratický spôsob zahŕňa prijatie efektívneho manažéra na manažérsku pozíciu. Ak si zle poradí so svojimi povinnosťami pri správe majetku, potom ho vlastníci zmenia na efektívnejší.
        Ostatné metódy riadenia znamenajú nenahradenie neefektívneho manažéra, ale nahradenie neefektívnych vlastníkov efektívnymi. To je všetko Pupkinova aritmetika s obrázkami.

        Vova druhá 19.7.2017 12:11:21 v reakcii na: Vova Second 19-07-2017 12:11:21

        „Výmena neefektívnych vlastníkov za efektívnych.“
        Toto je teda revolúcia. Alebo banálna lúpež.

        Vova druhá 19.7.2017 12:12:23 v reakcii na: Vova Second 19-07-2017 12:12:23

        Dobré orientačné body. Ale nemyslím si, že Tolstoj a Lermontov boli dobrovoľníci

        mig29 19-07-2017 12:19:22 v reakcii na: mig29 07-19-2017 12:19:22

        Ako ti môžem povedať ....
        Pred dvoma dňami tu prebiehala zaujímavá diskusia o vlastenectve. (Čítal som to s potešením).
        Niekoľko kopaníc pre túto diskusiu ...
        Slovo vlastenectvo je odvodené od slova Otec. Rovnako ako vlasť je tiež odvodená od slova Otec. Ukazuje sa teda, že základom vlastenectva je úcta k ich Otcom (predkom), k ich činom. Navyše, s úctou a úctou je potrebné zaobchádzať tak s ich „slávnymi“ činmi, ako aj s tými chybami a nesprávnymi výpočtami - „nie slávnymi“ činmi. Historická skúsenosť našich predchodcov - vlastencov, pozitívnych aj negatívnych - je základom vlastenectva. A ak si niekto z tejto skúsenosti niečo vezme selektívne (napríklad zo sovietskej minulosti alebo z cárskej minulosti alebo kniežacej minulosti alebo zo všeobecnej slovanskej minulosti), niečo prijme a niečo popiera, potom taký človek rozumie význam tohto slova nemožno považovať za vlastenca.
        Ak sa na Ukrajine objavili sily, ktoré sa snažia zničiť spomienku na činy našich predkov, vziať si dnes niečo z tejto minulosti a inú vymazať ako hanebnú stránku svojich predkov, potom sú tieto sily zjavne antipatriotické - zamerané na zničenie ich ľudí. Prilepin bojuje s týmito silami. Nesedí v kríkoch. To znamená, že tak chápe svoju vlasteneckú povinnosť. Toto vo mne vzbudzuje rešpekt. Ale tí, ktorí sa teraz snažia bojovať so svojimi sovietskymi, cárskymi, kniežacími a všeslovanskými predkami, mi nespôsobujú úctu.

        Vova druhá 19.7.2017 12:27:07 v reakcii na: Vova Second 19-07-2017 12:27:07

        Bojovať proti predkom? Takže sú preč, nejde o boj, ale o tanec. Je však kritický voči svojej minulosti (nevypľuť na svoju históriu, neuraziť pamiatku „vlastencov“) je nevyhnutné, inak si to bude vyžadovať čas

        Kraskopult 19.7.2017 12:31:16 v reakcii na: Kraskopult 19-07-2017 12:31:16

        \u003e Slovo vlastenectvo je odvodené od slova Otec

        Patriot z gréčtiny - πατριώτης - krajan

        Perdasov 19.7.2017 12:33:25 v reakcii na: Perdasov 07-19-2017 12:33:25

        Môžete použiť matematizmus neologizmu

        mig29 19-07-2017 12:33:58 v reakcii na: mig29 07-19-2017 12:33:58

        „Alebo banálna lúpež.“

        Vychádzajme rovnako z toho, že takzvaná „lúpež“ bola, je a vždy bude v rámci „demokracií“ (s účinnými manažérmi, pravidelne nahradzovanými), v rámci jednotných metód riadenia. Vždy sa nájde dosť ľudí, ktorí si myslia, že za vykonanú prácu sú „nedostatočne platení“, sú „podceňovaní“. A vždy je tu menší počet ľudí, ale je to to, komu patrí hlavný majetok, ktorý verí, že za peniaze, ktoré platia, sú „nedostatočne výkonní“ a títo „sami nedostatočne výkonne“ „preceňujú“.
        Konflikt záujmov tzv. Vďaka konfliktu záujmov (rozporom) dochádza k rozvoju. Keby nedošlo ku konfliktu, nedošlo by k rozvoju. Nastala by degradácia a následný zánik.

        Gróf Svinin 19.7.2017 12:35:56 v reakcii na: Gróf Svinin 19.7.2017 12:35:56 hod

        Pohyb krajiny vpred je nemožný bez vlastenectva. Jej vývoj. Patrioti musia viesť krajinu. Existujú buď vlastenci alebo zradcovia.

        Gróf Svinyin 19. 7. 2017 12:36:31 Gróf Svinin 19. 7. 2017 12:36:31

        Tzv. Občania sveta alebo ľahostajní sú rovnakí zradcovia.

        mig29 19.7.2017 12:41:45 v reakcii na: mig29 07-19-2017 12:41:45

        Nedávno som sa hádal s jedným tvrdohlavým bývalým politickým úradníkom. Za vlády Sovietov bol tvrdohlavým komunistom a teraz sa z neho stal rovnako tvrdohlavý protisovietčan - všetko, čo bolo pod vládou Sovietov, vidí iba čierno.
        Pýtam sa ho: „Prečo tak nemiluješ svojho otca, dedka, pradeda?“
        A on mi povedal:
        - A kde je môj otec, dedko a pradedo? Boli to dôstojní ľudia.
        A človek nemôže pochopiť, že história krajiny nie je niečo také abstraktné. Toto je príbeh státisícov rodín. A jeho rodina tiež. Hanobením histórie svojej krajiny hanobí históriu týchto státisícov rodín vrátane histórie svojej rodiny.

        Kraskopult 19-07-2017 12:42:49 v reakcii na: Kraskopult 19-07-2017 12:42:49

        Mat a krajan sú na akej strane?

        Sayapin 19-07-2017 12:44:57 v reakcii na: Sayapin 07-19-2017 12:44:57

        Veľmi známy obrázok. Sused mojich rodičov na dači je bývalý tretí tajomník okresného výboru KSSZ. Nehovorí o sovietskej moci bez podložky.

        Perdasov 19-07-2017 12:48:59 v reakcii na: Perdasov 19. 7. 2017 12:48:59

        Matematizmus je od slova matka. Vlasť.
        Vlastenectvo je od slova vlasť.

        Kamatsu Caterpillar 19.7.2017 12:51:38 Kamatsu Caterpillar 19-07-2017 12:51:38

        Niečo, čo je náš novonarodený hrdina dňa, nie je viditeľné. Inak nie ako opitá votka.

        atanor812 19-07-2017 12:54:08 v reakcii na: atanor812 07-19-2017 12:54:08

        Nič nepije. Pripravujem rybu. Goltsov. Dve pláže ...

        Vova druhá 19.7.2017 12:54:48 v reakcii na: Vova Second 19-07-2017 12:54:48

        Takže vývoj odstavením je stále revolúcia. Alebo lúpež, ktorú možno len ťažko nazvať rozvojom, pretože takto sa nevyčerpá konflikt záujmov.

        mig29 19.7.2017 12:54:50 v reakcii na: mig29 19. 7. 2017 12:54:50 hod

        Hlavná vec je, že škaredosť nie je škaredá.

        Vova druhá 19-07-2017 12:56:02 v reakcii na: Vova Second 19-07-2017 12:56:02

        Ale Fidel Castro - je to vlastenec alebo zradca? Niečo, čo máte vo svojej palete, sú iba dve farby

        Vova druhá 19.7.2017 12:59:24 v reakcii na: Vova Second 19-07-2017 12:59:24

        Zradcovia ako Brodsky, Unknown, Rostropovich?

        mig29 19-07-2017 13:05:13 v reakcii na: mig29 07-19-2017 13:05:13

        Nemôžeme zastaviť vedecký a technický pokrok, však? Preto sa pravidelne vyskytujú vedecké a technické prelomové objavy - revolúcie.
        A po nich nasledujú sociálne revolúcie. To sa nevyhnutne stáva.
        Bola prvá buržoázna revolúcia v Holandsku? Bol. A vo Francúzsku Veľká revolúcia... A v Anglicku. A v Rusku. Všetko to boli revolúcie, pretože po vedeckom a technickom pokroku spôsobu výroby sa zmenili aj hlavní vlastníci.
        A v roku 1991 sme mali revolúciu.
        Majdan (a ďalšie „farebné revolúcie“) ale nie je revolúcia, ako to nazvete, pretože nedošlo k zmene vlastníctva v dôsledku vedecko-technického pokroku. Toto je palácový puč medzi rovnakými hlavnými vlastníkmi.

        Zabudol som sa podpísať, assel 19-07-2017 13:09:24 v reakcii na: zabudol som sa podpísať, assel 19-07-2017 13:09:24

        \u003e Vlastenectvo je od slova vlasť

        Nie, je z iného slova. Pozri „Etymologický slovník ruského jazyka“ A. Preobrazhensky, zv. 2, M: 1914.

        Kraskopult 19.7.2017 17:10:58 v reakcii na: Kraskopult 07-19-2017 13:10:58

        Áno, všetko, už v mysli.

        Vova druhá 19.7.2017 13:21:42 v reakcii na: Vova Second 19-07-2017 13:21:42

        Mali sme v roku 1991 buržoáznu revolúciu?

        Gróf Svinin 19. 7. 2017 13:24:36 v reakcii na: Gróf Svinin 19.7.2017 13:24:36

        Môžem vymenovať ďalších sto mien.

        Gróf Svinin 19.7.2017 13:25:41 v reakcii na: Gróf Svinin 19.7.2017 13:25:41

        Išlo o štátny prevrat zameraný na zmocnenie sa majetku krajiny hŕstkou darebákov.

        Kraskopult 19.7.2017 13:33:42 v reakcii na: Kraskopult 19-07-2017 13:33:42

        Darebáci sú iba nástrojom v rukách svetového kapitálu. Buržoázna revolúcia, áno, iba externá, exportná. Nie je to urobené v našom najlepšom záujme. Kapitál získal späť to, čo sa kedysi stratilo.

        Vova druhá 19-07-2017 13:35:57 v reakcii na: Vova Second 19-07-2017 13:35:57

        A MiG tvrdí, že revolúcia

        Vova druhá 19.7.2017 13:39:30 v reakcii na: Vova Second 19-07-2017 13:39:30

        "Nepochybne - revolúcia, pretože viedla k radikálnym zmenám v krajine a vo svete. Je zrejmé, že ľudová revolúcia, pretože bez ľudskej energie by sa nič nestalo: desaťtisíce ľudí by sa nezišli a bolo by nie je potrebné predstavovať tanky; - chátrajúci režim sa mohol plaziť ešte niekoľko desaťročí, ale neskončí sa to tak pokojne. A samozrejme protikomunisticko-komunistická ideológia, ktorá svojho času ničila Ruské impérium a potláčala ľudí, po roku 1991 prestal dominovať spoločnosti a jednotlivcovi. ““
        Victor Aksyuchits

        Vova druhá 19.7.2017 13:41:19 v reakcii na: Vova Second 19-07-2017 13:41:19

        Môžete menovať sto. Kto sú teda - zradcovia alebo vlastenci?

        Yurka_stsobako 07-19-2017 13:45:27 Yurka_stsobako 07-19-2017 13:45:27

        Štátna duma prijala zákon o rezortnom poplatku
        Dokument počíta s experimentom na zavedenie poplatkov za používanie rekreačnej infraštruktúry na Kryme, Altaji, územiach Krasnodar a Stavropol.

        Https://news.mail.ru/economics/30431035/?frommail\u003d1

        Piyavkin 19.7.2017 13:45:29 v reakcii na: Piyavkin 19.7.2017 13:45:29

        Majdan z roku 2013 sa nazýva aj puč

        Yurka_stsobako 07-19-2017 13:47:33 Yurka_stsobako 07-19-2017 13:47:33

        Experiment bude trvať do konca roku 2022. Subjekty zároveň musia prijať zákony o zavedení rezortnej dane najneskôr 1. decembra 2017 a s ich výberom sa musí začať najskôr v máji 2018.
        -----------
        Ale prečo? prečo SKÚSENOSTI ????
        ako to? vypočítať dôsledky (negatívne aj pozitívne) mozgu chtoli nie? urobili sme odtok oddelení ...
        tí, čo to zablatili, korčuľujem, v skutočnosti nereprezentujú realitu.
        ostré mínus.

        Kraskopult 19-07-2017 13:48:54 v reakcii na: Kraskopult 07-19-2017 13:48:54

        Na jednej strane je to samozrejme celosvetová prax. Na druhej strane, iba zaujatí ľudia to môžu nazvať infraštruktúra. Krasnodyr je stále v poriadku, ale čo do pekla je infraštruktúra v Altaji?

        Kraskopult 19. 7. 2017 13:49:37 v reakcii na: Kraskopult 19-07-2017 13:49:37

        Koncepčný prototyp prototypu.

        Vova druhá 19.7.2017 13:50:43 v reakcii na: Vova Second 19-07-2017 13:50:43

        Gróf a architekt Vasilij Fedorovič Svinin, náhodou, nie je váš predok?

        Vova druhá 19-07-2017 13:52:14 v reakcii na: Vova Second 07-19-2017 13:52:14

        Drancovať budú aj tak. A peniaze sú malé - sto rubľov.

        atanor812 07-19-2017 13:55:32 atanor812 07-19-2017 13:55:32 Gróf Svinin 19-07-2017 14:06:10 v reakcii na: Gróf Svinin 19.7.2017 14:06:10

        Nie, je to sedliak. Nie náš druh.

        Gróf Svinin 19-07-2017 14:09:01 v reakcii na: Gróf Svinin 19.7.2017 14:09:01

        Po „katastrofe“ z roku 1861 dostalo veľa roľníkov pasy, kde boli mená zapísané pod menom ich pána.

        Vova druhá 19.7.2017 14:11:01 v reakcii na: Vova Second 19-07-2017 14:11:01

        Podľa schváleného zoznamu

        Vova Second 07-19-2017 14:13:15 Vova Second 07-19-2017 14:13:15

        Nie, tento Svinin žil neskôr. Nádherná postavená budova Etnografického múzea. Je pravda, že rôzne ošípané mu nasadili palice na kolesá a nenechali ho dokončiť svoj plán.

        Vova druhá 19.7.2017 14:15:44 v reakcii na: Vova Second 19-07-2017 14:15:44

        Prečo katastrofa? Ste za otrokársky systém?

        Andrey Lebedev 19.7.2017 14:18:23 v reakcii na: Andrey Lebedev 19.7.2017 14:18:23

        Včera ste tu neboli a Navaľnyj včera zverejnil fotografiu dievčat v metre - pozrite sa na včerajšie komentáre (materiál Svadba podľa Putina) tam uprostred komentárov 6 fotografií

        Gróf Svinin 19.7.2017 14:25:28 v reakcii na: Gróf Svinin 19.7.2017 14:25:28

        Vlastne ma to už nezaujíma, najmä preto, že už nezostali sedliaci ako takí.
        Pamätám si však, ako môj osemdesiatdeväťročný starý otec Boris Petrovič Svinin povedal „život pred katastrofou z roku 1861“ a „život po katastrofe z roku 1861“. Cár Alexander II. Nikdy nevyslovil svoje meno a pri spomienke mu dupol nohou.

        Vova druhá 19.7.2017 14:27:25 v reakcii na: Vova Second 19-07-2017 14:27:25

        Bol som v Moskve, v noci som sa vrátil, ale pozeral som Navaľného prácu. Potom som nemohol dlho zaspať. Urobili ste si v batohu dieru pre fotoaparát?

        Andrey Lebedev 19.7.2017 14:32:12 v reakcii na: Andrey Lebedev 19.7.2017 14:32:12

        môj fotoaparát má výsuvný otočný monitor. Ak prepnete hľadáčik na monitor, môžete fotoaparát položiť na kolená, akoby ste sa pozerali na staré fotografie nasnímané skôr a nepozorovateľne tak kliknúť na dievčatá z Navalného - navyše môžete fotoaparát otočiť objektívom dozadu a dopredu a pozerajte sa na kolená na obrazovku. Dievčatá si NIČ nevšimnú

        Vova druhá 07-19-2017 14:36:04 v reakcii na: Vova Second 19-07-2017 14:36:04

        Ako to, že nezostali sedliaci? A tento?


        „A potom veľa ľudí sedí a pracuje ako lokaje - právnici alebo, prepáčte, novinári ... Vzdajte sa všetkých týchto hlúpych povolaní a usporiadajte si vlastnú, hoci aj malú roľnícku farmu!“
        Nemec Sterligov.

        Vova druhá 19.7.2017 14:37:07 v reakcii na: Vova Second 19-07-2017 14:37:07

        Je to ako puška so zahnutým náhubkom? Alebo ako periskop?

        Andrey Lebedev 19.7.2017 14:43:16 v reakcii na: Andrey Lebedev 19.7.2017 14:43:16

        niečo také! Všeobecne - niekedy (niekedy) - sa cítim ako „špión“

Maxim Šemetov / Reuters

Zástupcovia neuznaných Doneckej a Luhanskej ľudovej republiky, ako aj 19 regiónov Ukrajiny oznámili v Donecku vznik štátu Malé Rusko, informuje tlačová agentúra DAN. Na schôdzi delegátov bol ústavný zákon prečítaný a. o. Alexander Timofeev, podpredseda rady ministrov neuznanej DPR. „My, predstavitelia bývalých oblastí Ukrajiny (s výnimkou Krymu), deklarujeme vznik nového štátu, ktorý je právnym nástupcom Ukrajiny. Súhlasíme s tým, že nový štát sa bude volať Malé Rusko, pretože samotný názov „Ukrajina“ sa zdiskreditoval, ”cituje DAN. Vedenie samozvanej LPR sa však od tejto iniciatívy dištancovalo v priebehu niekoľkých hodín.

Najskôr šéf DĽR Alexander Zacharčenko prečítal politické vyhlásenie, ktoré potvrdzuje potrebu vytvorenia Malého Ruska: jeho zámerom je „zastaviť občiansku vojnu a vyhnúť sa novým obetiam“.

Doneck sa stane hlavným mestom Malého Ruska, uvádza agentúra Interfax. Účastníci stretnutia sa dohodli, že opustia Kyjev ako historické a kultúrne centrum bez štatútu hlavného mesta. „Národná vlajka Malého Ruska je uznaná ako vlajka Bohdana Khmelnického ... Vychádzame z toho, že Donecká ľudová republika spolu s Luhanskou ľudovou republikou zostávajú jediným územím Ukrajiny, nepočítajúc Krym, na ktorom legitímna moc zostala, “cituje Zacharčenko agentúru Interfax.

Podľa Timofeeva bude Malé Rusko federálnym štátom so širokou autonómiou, ústredné orgány zostanú zodpovedné za rozpočet, armádu a špeciálne služby, informuje RIA Novosti. Poznamenal, že budúca ústava Malého Ruska bude znamenať nezosúladený štatút krajiny, rovnosť tradičných náboženstiev a vyznaní, obnovenie účasti v SNŠ, obnovenie vzťahov s Ruskom a rokovania v trojstrannom formáte „Malé Rusko - Rusko“. - Európska únia “, dodal.

Timofeev tiež zdôraznil, že vytvorenie Malého Ruska nie je v rozpore s minskými dohodami. „Ukrajina mizne. V Minsku neexistuje definícia toho, čo a ako by sa tam malo volať, je to integrita hraníc, suverenita. Takže sme vyhlásili celistvosť hraníc Malého Ruska a zvrchovanosť. Preto si neprotirečíme s Minskom. Ak nás ale nebude pokojne počuť, pôjdeme vojenskou cestou, “cituje ho agentúra Interfax.

Zacharčenko navrhol zaviesť v novej krajine výnimočný stav na tri roky „aby sa predišlo chaosu“. V tejto chvíli navrhol zakázať činnosť akýchkoľvek strán a zahájiť „vyšetrovanie zločinov v Odese, na Majdane a Donbase za účasti medzinárodného spoločenstva“.

"Toto rozhodnutie dozrelo už dávno, ale všetko má svoj čas a dnes ponúkame možnosť, ktorá zastaví vojnu," uviedol Zacharčenko. Kyjevské úrady označil za nelegitímne a neschopné zastaviť vojnu napriek tomu, že situácia na Donbase bola zviazaná do uzla, ktorý „sa už nedá krájať“. Účastníci podujatia podľa neho navrhujú plán reintegrácie krajiny. „Nie je to tak dávno, čo sme zahájili štátny program na zjednotenie národov Donbasu, ponúkame všetkým obyvateľom Ukrajiny východisko z vojny obnovením krajiny, toto je mierové východisko. Existuje však niekoľko podmienok - musia ho podporovať samotní obyvatelia Ukrajiny. Uskutočnili sme už konzultácie so zástupcami orgánov a podnikov v regiónoch, ako aj o tom, či túto myšlienku podporuje medzinárodné spoločenstvo. Toto je náš prvý a posledný návrh, “cituje Interfax.

Delegáti zhromaždení v Donecku jednomyseľne schválili ústavný akt a novú deklaráciu, uvádza DAN. Patrili k nim zástupcovia Charkova, Dnepropetrovska, Záporožia, Chersonu, Nikolajeva, Odesy, Sumy, Poltavy, Černigova, Kirovogradskej oblasti, Kyjevskej a Kyjevskej oblasti, Čerkaska, Rovnensku, Volyne, Ternopilu, Ivano-Frankivsku, Ľvovska. Kto presne predstavuje tieto regióny, nie je uvedené v správe DAN.

„Ústavu malého Ruska pripravuje a prijíma v pôvodnom znení ústavné zhromaždenie a potom je predložené k národnému referendu. Predchádzať tomu bude široká verejná diskusia na regionálnej aj federálnej úrovni, “píše sa v ústavnom zákone.

LPR boli prekvapení

„Luganská ľudová republika nevyslala svojich oficiálnych delegátov do Donecka, aby sa zúčastnili stretnutia zástupcov regiónov Ukrajiny. Navyše sme ani len nevedeli o zámere usporiadať túto akciu, táto otázka s nami nebola koordinovaná, “uviedol predseda ľudovej rady LPR Vladimír Degtyarenko. Cituje ho Luganské informačné centrum. Podľa jeho slov „„ v súčasnosti účelnosť takéhoto kroku vyvoláva veľké pochybnosti “, keďže k takýmto rozhodnutiam„ možno dospieť iba pri zohľadnení názoru samotných ľudí “.

"Okrem toho dnes dodržiavame dohody z Minska, ktoré nemajú inú alternatívu," pripomenul Degtyarenko. Vedenie LPR je podľa neho pripravené rokovať o otázke vytvorenia nového štátu, ak dôjde k takémuto návrhu, táto otázka však nebola predložená na prerokovanie.

Reakcia Kyjeva na vyhlásenie Malého Ruska

Prezident Ukrajiny Petro Poroshenko, ktorý je na návšteve v Gruzínsku, sa k novej iniciatíve vyjadril, informuje agentúra UNIAN s odvolaním sa na tlačového tajomníka hlavy štátu Svyatoslava Cegolka. „Projekt Novorossija bol pochovaný. Ukrajina obnoví svoju suverenitu nad Donbasom a Krymom, ”napísal Tsegolko na Twitteri. Na tlačovej konferencii v Tbilisi Porošenko tiež poznamenal, že Zacharčenko nie je nezávislou politickou osobnosťou, ale bábkou prenášajúcou správy z Kremľa, informuje agentúra UNIAN.

Ukrajina bude napriek vyhláseniu o vytvorení Malého Ruska trvať na pokračovaní stretnutí kontaktnej skupiny pre urovnanie konfliktu na Donbase. Ako informovala agentúra TASS, toto je televízny kanál „112. Ukrajina “, uviedol zástupca Ukrajiny v podskupine pre bezpečnosť kontaktnej skupiny Yevhen Marchuk. Skupina vyhodnotí iniciatívu na vyhlásenie nového štátu, dodal. Marchuk spresnil, že Kyjev predloží túto otázku v prvom rade na stretnutí kontaktnej skupiny, ktoré je naplánované na stredu, a obráti sa tiež na OBSE so žiadosťou o oficiálne hodnotenie tejto záležitosti. "Očakávam, že kroky z ruskej strany zablokujú minský proces." Zacharčenkovo \u200b\u200bvyhlásenie bolo urobené s cieľom úplne zablokovať proces rokovaní, ”cituje UNN Marchuka.

Tajomník Rady pre národnú bezpečnosť a obranu Ukrajiny (NSDC) Oleksandr Turčynov uviedol, že vyhlásenie o Malorošiji je „zvrátený nezmysel, ktorý bol napísaný v Kremli“ a zaznel z úst kremeľských bábok a ktorý „svedčí o túžbe moskovských„ stratégov “. obnoviť postup vojenskej agresie na západ a ťahať nové oblasti Ukrajiny do krvavých mlynských kameňov, “cituje UNIAN. Tieto „provokatívne plány“ sú podľa jeho názoru ďalším argumentom v prospech prijatia zákona „O špecifikách štátnej politiky zameranej na obnovenie štátnej suverenity Ukrajiny nad dočasne okupovaným územím Doneckej a Luhanskej oblasti.“ “ Vyjadril tiež presvedčenie, že projekt Malorossiya utrpí v roku 2014 osud projektu Novorossija.

Reakcia Moskvy

„Myslím si, že populácia to bude vnímať pozitívne, ale medzinárodné spoločenstvo to bude vnímať negatívne a niekto to bude zakrývať, bude to chápať, ale nebude to schvaľovať. Rusko na to bude reagovať pozitívne, “uviedol pre RIA Novosti predseda výboru Dumy pre záležitosti SNŠ, euroázijskú integráciu a vzťahy s krajanmi Leonid Kalašnikov. Pre Interfax povedal, že Zacharčenka možno chápať ľudsky, ale vyhlásenie Malého Ruska môže byť v rozpore s minskými dohodami a on, Kalašnikov ako šéf výboru Dumy, nemôže Zacharčenkovo \u200b\u200brozhodnutie podporiť. Aj keď ako komunista a poslanec dlhodobo žiada Rusko, aby uznalo LPR a DPR. Poslanec pre agentúru RIA Novosti uviedol, že vytvorenie takého štátu bude nevyhnutné a bude východiskom zo slepej uličky. Agentúra Interfax uviedla, že vodcovia DĽR by mali byť „v takýchto veciach opatrnejší“.

Rozhodnutie o vytvorení Malého Ruska bolo zapríčinené politikou Kyjeva voči DPR a LPR a nedodržaním minských dohôd zo strany Kyjeva, uviedol pre Interfax Vyacheslav Nikonov, predseda výboru pre vzdelávanie Dumy, odborník na medzinárodné záležitosti. Podľa jeho názoru teda ľudové republiky de facto opúšťajú ukrajinský ekonomický a právny priestor a Kyjev by nemal zabúdať, že o otázke, či tieto regióny patria Ukrajine, rozhodne v konečnom dôsledku ich obyvateľstvo.

Alexej Česnakov, riaditeľ Centra pre súčasnú politiku, neverí v budúcnosť projektu Malá Rusko. „Iniciatíva je z kategórie nezmyselnej ideovej tvorivosti a nemá nič spoločné so skutočným politickým a navyše so štátnym projektom,“ uviedol expert pre agentúru Vedomosti. Rusko nepodporí Zacharčenkovu iniciatívu, domnieva sa: „V Rusku nebudú môcť brať tieto vyhlásenia vážne, aj keby skutočne chceli. Dôkazom toho je stanovisko predstaviteľov Luganska, ktorí už uviedli, že o takejto iniciatíve nevedeli. “

Česnakov neočakáva komplikácie situácie na Donbassu v súvislosti so Zacharčenkovým vyhlásením: „Myslím si, že za mesiac mnohí na toto vyhlásenie zabudnú.“

MOSKVA 18. júla - RIA Novosti. Orgány samozvanej Doneckej ľudovej republiky oznámili potrebu vytvorenia nového štátu - Malého Ruska. Podľa návrhu ústavného dokumentu sa krajina stane federáciou so širokými regionálnymi právomocami, zatiaľ čo otázky rozpočtu, armády a špeciálnych služieb zostanú v jurisdikcii ústredných orgánov.

Autori iniciatívy očakávajú, že súčasťou Malého Ruska sa stanú nielen územia DPR a LPR, ale aj ďalšie regióny. Na príprave budúcej ústavy sa bude konať špeciálne stretnutie, na ktorom budú zastúpené všetky subjekty budúcej federácie.

„Zlyhaný stav“

Podľa šéfa DĽR Alexandra Zacharčenka vytvorenie Malého Ruska pomôže zastaviť občiansku vojnu na Ukrajine a vyvedie krajinu zo slepej uličky. Zdôraznil, že nový štát sa bude formovať tri roky, ktoré sa v republike nazývajú prechodné obdobie.

"Aby sme zastavili občiansku vojnu, diskutovali sme o situácii a dospeli k záveru, že Ukrajina sa ukázala ako zlyhávajúci štát. Kyjevský režim nie je schopný zastaviť občiansku vojnu," povedal novinárom Zacharčenko.

"Musíme nás podporovať obyvateľmi regiónov. Toto východisko je možné, ak túto myšlienku podporí medzinárodné spoločenstvo. Navrhujeme založiť štát Malé Rusko," dodal.

© Náhle

Podľa Zacharčenka by mal byť v krajine počas prechodného obdobia zavedený výnimočný stav. Šéf DPR je presvedčený, že tentoraz to bude stačiť na prijatie novej ústavy a obnovenie poriadku.

Podľa predstaviteľov DPR sa vlajka Bohdana Chmelnického môže stať štátnou vlajkou Malého Ruska.

Timofeev poznamenal, že myšlienka vytvorenia nového štátu nie je v rozpore s minskými dohodami.

"Toto je splnenie Minsku. V Minsku neexistuje definícia toho, čo a ako by sa tam malo volať, je to integrita hraníc, suverenita. Takže sme vyhlásili suverenitu a integritu hraníc," uviedol zástupca seba - vysvetlená vyhlásená republika.

Pozícia LPR

Predseda ľudovej rady samozvanej LPR Vladimir Degtyarenko novinárom povedal, že republika na schôdzku v Donecku nevyslala svojich zástupcov. Podľa predstaviteľa bola myšlienka vytvorenia Malého Ruska pre Lugansk prekvapením.

"Navyše sme ani len nevedeli o zámere usporiadať túto akciu, táto otázka nebola s nami koordinovaná," \u200b\u200b- cituje Degtyarenko, "Luganské informačné centrum".

Podľa neho teraz myšlienka vytvorenia nového štátu vyvoláva „veľké pochybnosti“.

"Nakoniec, takéto rozhodnutia možno prijať, len ak vezmeme do úvahy názor samotných ľudí. Okrem toho dnes dodržiavame minské dohody, ktoré nemajú inú alternatívu. Sme pripravení diskutovať o tejto otázke, ak budú doručené návrhy," Zástupca LPR zdôraznil.

Neskôr DPR poznamenala, že zatiaľ neexistujú žiadne nariadenia o vytvorení nového štátu.

"V tomto smere neexistujú politické úlohy pre parlamenty DPR a LPR. Pri stanovovaní týchto úloh vedením sme pripravení na diskusiu. V súčasnosti je to však iba myšlienka, ktorá je v súčasnosti stále vnímaná dosť nejednoznačne." LPR, DPR a Ruská federácia", - uviedol hovorca parlamentu DĽR Denis Pushilin.

Porošenkova reakcia

Ukrajinský prezident Petro Porošenko reagoval na návrh DĽR na vytvorenie nového štátu.

"Projekt Novorossija bol pochovaný. Ukrajina obnoví suverenitu nad Donbasom a Krymom," cituje Porošenka jeho tlačový tajomník Svyatoslav Tsegolko na svojej stránke v